Legoland Malaysia - Panorama Dunia Lego (Mini Land)

○ Legoland Malaysia - Panorama Dunia Lego (Mini Land)
○ Legoland Malaysia - Menarik di Star Wars Mini Land
○ Legoland Malaysia - Holiday Extravaganza Sepanjang Disember 2014
○ Legoland Malaysia - Theme Park (Part 1) Keriangan Bermula
○ Legoland Malaysia - Theme Park (Part 2) Main-main di Legoland
○ Legoland Malaysia - Theme Park (Part 3) Kemudahan di Legoland
○ Legoland Malaysia - Theme Park (Part 4) Akiff dan Legoland
○ Legoland Malaysia - Water Park
○ Legoland Malaysia - Pengalaman Bermalam di Legoland Hotel


Sebagai teaser untuk aku mulakan entri percutian aku ke Legoland Malaysia kat Nusajaya Johor baru-baru ni... aku tayang dulu gambar-gambar yang sempat aku snap masa kat dalam taman tema tu... aku ambik masa sejam untuk dapatkan gambar-gambar ni... ada banyak lagi sebenarnya yang tak sempat aku snap sebab kejar masa nak main permainan yang ada kat situ pulak... tapi sebagai peminat fotografi, aku sangat enjoy dengan hasil seni lego yang diorang pamerkan ni...

Untuk pengetahuan korang, hasil seni lego ni ada yang bergerak dan ada yang statik... korang kena pergi sana tengok sendiri baru rasa puasssss dan kagummmm... 


Ini jer yang mampu aku share dengan korang... sebenarnya kat sana ada baaaaaanyak lagi... tapi kalau nak ambik gambar satu per satu memang makan masa... 

Hmmm... Mesti korang nak tahu kan mendalah seni lego ni besar mana saiz dia sebenarnya.... Nah aku lanjer sekeping gambar Akiff sebagai perbandingan...

So, dah boleh bayang seni lego ni sebesar mana???

Next entry aku akan citer pasal lego tema Star Wars.... banyak jugak gambar-gambar menarik macam atas ni tapi semua berkonsepkan Star Wars...

Labels: , , , , ,