Cabaran 30 Hari | Day 9 | 5 Lelaki Menarik Perhatian Abah Careno

Cabaran 30 Hari untuk hari ke sembilan kali ni kena senaraikan 5 lelaki yang menarik perhatian aku... huh... puas fikir sape yang aku nak senaraikan ni... nak pilih dari kalangan retis-retis rasanya takda lagi yang aku minat atau kagum atau yang menarik perhatian aku dari segi pencapaian atau apa-apa pun...

Tapi sebab dah tuntutan task ni nak kena senaraikan 5... So, aku senarikan jugak 5 lelaki yang menarik perhatian aku :

1. Abah
2. Tok Wan
3. Tok Lang
4. Pak Lang
5. Pak Het

Semua dalam senarai di atas sebenarnya adalah orang yang sama... kehekhekeh... satu-satunya lelaki yang aku kagumi adalah abah aku sendiri.... Agak klise kan jawapan ni... tapi nak buat macam mana, memang itu jer yang layak dan sememangnya dia adalah lelaki yang sentiasa menarik perhatian aku walau apa pun yang dia buat... aku sentiasa doakan abah sihat dan kuat...

Aku & Abah

Selamat Hari Abah

Klik Link Di Bawah :

Apa itu Cabaran 30 Hari?
Cabaran 30 Hari | Day 1 | 5 Fakta Menarik Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 2 | 5 Cara Memenangi Hati Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 3 | Sesuatu Yang Menguatkan Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 4 | Buku Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 5 | 3 Perkara Yang Ingin Dikatakan Kepada Bekas Kekasih
Cabaran 30 Hari | Day 6 | Apa Yang Abah Careno Makan Hari Ini
Cabaran 30 Hari | Day 7 | Sejauh Mana Pendidikan Itu Penting
Cabaran 30 Hari | Day 8 | 5 Lagu Cinta Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 9 | 5 Lelaki Menarik Perhatian Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 10 | Apa Di Dalam Wallet Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 11 | Kenangan Lucu Zaman Kanak-kanak
Cabaran 30 Hari | Day 12 | 5 Wishlist Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 13 | 5 Blog Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 14 | Cerita Kasut Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 15 | Surat Kepada Akiff
Cabaran 30 Hari | Day 16 | Siapa, bagaimana Abah Careno 10 Tahun Lagi
Cabaran 30 Hari | Day 17 | 5 Perkara Yang Abah Careno Rindukan
Cabaran 30 Hari | Day 18 | Siri TV Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 19 | Resepi Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 20 | Quote Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 21 | Tempat Yang Abah Careno Ingin Pergi
Cabaran 30 Hari | Day 22 | Destinasi Percutian Impian Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 23 | Pekerjaan Yang Diingini Selain Kerja Sekarang
Cabaran 30 Hari | Day 24 | Rumah Impian Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 25 | Berita Terkini Yang Dibaca
Cabaran 30 Hari | Day 26 | Gadget Kepunyaan Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 27 | Mood Abah Careno Hari Ni
Cabaran 30 Hari | Day 28 | 5 Perkara Bermula Dengan "Andainya..."
Cabaran 30 Hari | Day 29 | Bunga Kegemaran & Ertinya Kepada Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 30 | Apa Yang Abah Careno Dapat Dengan Blogging

Labels: , ,