Cabaran 30 Hari | Day 25 | Berita Terkini Yang DIbaca

Cabaran 30 Hari masuk hari ke 25... dan task kali ni aku nak kongsikan apa yang aku baca hari ni... tapi disebabkan entri ni ditulis pada 29hb dan di backdated ke tarikh 25 haribulan... so, terpaksa lah aku kongsikan berita yang aku baca pada 29hb ni... hehehhe....

Tadi bukak Harian Metro Online terkejut sebab 1st berita yang aku baca adalah pasal si bapak yang biawak... Ya Allah... bila baca pasal berita ni buat hati aku maki memanjang si bapak bodoh tu... sanggup gigit pipi anak sebab isteri tak bagi duit... bukan gigit manja tapi gigit sampai cedera... bangang giler...

(Sumber)

Kenapa sekarang ni makin ramai manusia berhati binatang... bayangkan saat dia gigit pipi budak tu pastu budak tu meronta-ronta nangis mintak dilepaskan... Ya Allah... nak mengalir air mata kalau fikirkan macam tu... sakit giler hati aku... tak boleh bayang kalau si bapak bodoh tu ade depan aku sekarang ni... kalau isu melibatkan penderaan budak-budak memang aku terrrrrsangat sensitif... aku memang tak boleh terima...

Untuk bacaan lanjut boleh baca kat sini atau dapatkan harian metro bertarikh 29 September 2014...



Klik Link Di Bawah :

Apa itu Cabaran 30 Hari?
Cabaran 30 Hari | Day 1 | 5 Fakta Menarik Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 2 | 5 Cara Memenangi Hati Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 3 | Sesuatu Yang Menguatkan Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 4 | Buku Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 5 | 3 Perkara Yang Ingin Dikatakan Kepada Bekas Kekasih
Cabaran 30 Hari | Day 6 | Apa Yang Abah Careno Makan Hari Ini
Cabaran 30 Hari | Day 7 | Sejauh Mana Pendidikan Itu Penting
Cabaran 30 Hari | Day 8 | 5 Lagu Cinta Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 9 | 5 Lelaki Menarik Perhatian Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 10 | Apa Di Dalam Wallet Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 11 | Kenangan Lucu Zaman Kanak-kanak
Cabaran 30 Hari | Day 12 | 5 Wishlist Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 13 | 5 Blog Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 14 | Cerita Kasut Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 15 | Surat Kepada Akiff
Cabaran 30 Hari | Day 16 | Siapa, bagaimana Abah Careno 10 Tahun Lagi
Cabaran 30 Hari | Day 17 | 5 Perkara Yang Abah Careno Rindukan
Cabaran 30 Hari | Day 18 | Siri TV Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 19 | Resepi Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 20 | Quote Kegemaran Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 21 | Tempat Yang Abah Careno Ingin Pergi
Cabaran 30 Hari | Day 22 | Destinasi Percutian Impian Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 23 | Pekerjaan Yang Diingini Selain Kerja Sekarang
Cabaran 30 Hari | Day 24 | Rumah Impian Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 25 | Berita Terkini Yang Dibaca
Cabaran 30 Hari | Day 26 | Gadget Kepunyaan Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 27 | Mood Abah Careno Hari Ni
Cabaran 30 Hari | Day 28 | 5 Perkara Bermula Dengan "Andainya..."
Cabaran 30 Hari | Day 29 | Bunga Kegemaran & Ertinya Kepada Abah Careno
Cabaran 30 Hari | Day 30 | Apa Yang Abah Careno Dapat Dengan Blogging

Labels: , ,