3D Puzzle Murah - Sesuai sebagai hadiah


Bermula dari sekadar hobi... skrg aku start jual 3D Puzzle ni secara 'kecik-kecikan' plak... ramai plak kengkawan yg tanya kat fb aku ari tu pasal 3D Puzzle yg aku buat tu dan siap ade yg nak kirim aku belikan... so, aku decide bila dah ada permintaan ni maka haruslah ambik kesempatan.. yer dok? Since bende ni pun mmg susah gak nak dpt dan jarang nmpak orang jual... so, aku mencari kelainan dalam menyediakan barang yang sukar diperolehi dalam pasaran... kalau ada pun mungkin agak mahal...

Apa benda 3D Puzzle ni sebenarnya?


3D Puzzle adalah satu hasil kreatif yang dihasilkan dari kepingan kertas yang kemudiannya dicantum mengikut aturan cara yang diberikan sehingga membentuk satu objek yang seakan-akan objek sebenar. 3D Puzzle ini tidak memerlukan sebarang perlatan untuk menyiapkannya. Tidak perlu gunting mahupun gam. Selamat untuk kanak-kanak.


Hasil kerja ini memerlukan kesabaran dan ketelitian dan mampu meningkatkan daya fokus seseorang. Setiap 3D Puzzle memerlukan anggaran masa antara 30 minit sehingga 3 jam untuk disiapkan dengan sempurna bergantung kepada tahap kesukaran objek tersebut.

3D Puzzle sesuai untuk kanak-kanak berusia 3 tahun dan ke atas malah sesuai juga untuk orang dewasa bagi mengisi masa lapang dan mengurangkan stress akibat kerja dan belajar. ia juga sesuai dijadikan aktiviti santai bersama keluarga.


3D Puzzle ni sangat sesuai dijadikan hadiah kerana ia merupakan hasil kerja yang menarik dan boleh dipamerkan di rumah mahupun di dalam bilik.

Untuk melihat contoh-contoh 3D Puzzle yang telah siap dibina sila klik senarai di bawah :

1. KLCC
2. Menara Condong Pisa
3. London Tower Bridge
4. House of British

Berikut adalah senarai 3D Puzzle yang ada.

Petronas Twin Tower KLCC
RM50.00 + RM6 (pos laju)
Masih ada 1 unit available

London Tower Bridge
RM50.00 + RM6 (pos laju)
SOLD OUT

Burj Al Arab
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

 Chrysler Building
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
Masih ada 1 unit available

London Tower Bridge
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

House Of Germany (Type A)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

 House Of Germany (Type B)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
Masih ada 1 unit available

House Of Germany (Type C)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

House Of Turkey (Type A)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
Masih ada 1 unit available

House Of China (Type A)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

House Of China (Type B)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

House Of Japan (Type A)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

House Of France (Type A)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

 House Of France (Type B)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

  House Of UK (Type A)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
Masih ada 1 unit available

 House Of UK (Type B)
RM25.00 + RM6 (Pos Laju)
Masih ada 1 unit available
  
World Famous Architecture
Mini Puzzle 3D
Ada koleksi 8 mini 3D Puzzle dalam 1 kotak
RM50.00 + RM6 (Pos Laju)
SOLD OUT

 Fighter Plane 3D Puzzle
Ada koleksi 4 Fighter Plane dalam 1 kotak
RM40.00 + RM6 (Pos Laju)
Masih ada 1 unit available

Taipei 101
RM50.00 + RM6 (pos laju)
SOLD OUT

AH-1 Cobra Helicopter
RM40.00 + RM6 (pos laju)
SOLD OUT

 Cars and Eiffel Tower (Limited Edition)
RM50.00 + RM6 (pos laju)
Masih ada 1 unit available

Helicopter dalam film Avatar
RM40.00 + RM6 (pos laju)
SOLD OUT

Kenderaan Motor Roda 3 Bersenjata... (suke2 hati aku jer bagi nama... hahahaha...)
RM50.00 + RM6 (pos laju)
Masih ada 1 unit available

Jika berminat boleh inbox kat Facebook aku... klik sini
atau boleh what's up aku kat no kosong satu tiga.... pat tiga kosong tujuh lapan pat lapan... serius buyer sahaja okeh... yg nak main2 ngorat aku nnti aku publish no korang dlm blog... hahahha...

Aku teringin nak 3D Puzzle Transformer ni... tapi sodih sbb takde stock... ntah bila la nak ada stock ni... kalau ada nnti aku ambk byk2 k sbb mmg byk permintaan ni...

Akan datang aku akan update lagi item-item baru yang ada dan aku akan cuba dptkan pelbagai design puzzle...

Labels: , ,