3D Puzzle - British Shop

Semalam aku try buat 3D Puzzle yg dah lama aku beli masa kat Sarawak dulu... menarik gak... 1st time aku buat ni... dibantu oleh Miss Permaisuri...

Ini lah die 3D Puzzle tu...  ada 34 pcs yg perlu dicantumkan untuk membina sebijik rumah ni...

British Flavor Ironmongery Shop... oooo... kedai rupenyer... ingtkan rumah... kehkehkeh... tak perasan lak ade tulis shop kat situ...

Dalam kotak tu dah disediakan langkah2 yg perlu dibuat... jangan pandai2 buat sesuka hati, takut tak menjadi...

Ni lah die bende2 yg perlu dikoyak dan dicantum2...

Antara item yg disambung2kan.... tangga dalam rumah...

Semasa proses pembinaan dijalankan...


Dan akhirnya siap...

Cantik wehhh... aku sukee... kalau korang tgk kat bahagian dalam bangunan 3D ni akan nampak tangga... mejaa... kabinet... pintu dgn tingkap siap bleh bukak tutup...

Aku dengan Miss Permaisuri ambk masa 45 minit utk siapkan seketul rumah ni...

Next projek 3D puzzle yg aku ada tp blum buat lagi adalah menara berkembar klcc... hehehehe... lagi best...