3D Puzzle - KLCC

Dalam banyak2 puzzle yg aku beli... yg KLCC ni yg paling aku tak sabar nak buat... aku mmg tggu masa yg btul2 aku lapang...

Dalam dok bertangguh nak buat KLCC ni tiba2 dua malam lepas miss permaisuri aku ambk KLCC ni dan die kate nak buat... Grrr... dah la orang excited nak buat mendalah ni... tapi takpe la... die kate jom buat same2... sbb ade 2 tower kan... ambk sorang 1... pastu cantum... hahaha...

Akiff mcm biasa laa... stiap masa nak tgk katun Dispicable Me 2.. aku pasang katun miniun tu kat dia pastu dia dah tak kacau aku dah...

Tapi malam tu aku baru jer start nak bina KLCC tu... tiba2 Akiff pggil suruh dok sebelah dia... siap tarik tangan aku baring sebelah dia... hadoiyaiiii... abah baru semangat nak buat KLCC tu... sudahnya miss permaisuri aku jer yg buat sengsorang... aku jd QS jer... chek yg mana longgar sbb takmo KLCC tu terbalik nnti...

Spelling Petronas kat kotak pun tak betul... KLCC ni ade 82 pieces keratan kecik2 yg perlu disambung... compare dgn menara condong Pisa yg cuma ada 13 pesces jer...

Ni sebelum dikoyak2...

Buat mende ni kena ikut part by part... follow jer instruction dlm kertas die bagi tu... last2 baru combine smue...

Nasib baik spelling petronas kat bawah model KLCC ni betul...

Ni lah die 3D puzzle KLCC yg dah siap sepenuhnya... miss permaisuri ambk masa 1 jam 45 minit nak siapkan bendalah ni... itu pun ade gak part2 yg aku bantu die skit... kalau aku langsung tak bantu rasanya mau cecah 2 jam jugak kot...

Owhhh... nak tahu saiz KLCC ni besar mane x? Meh nak tunjuk...
Tu die ukuran KLCC compare dgn remote astro... so, dah bleh byg kan besar mane KLCC ni...

Ade yg berminat nak KLCC 3D Puzzle ni tak? Aku dlm proses nak dapatkan beberapa unit lg... kalau berjaya aku nak buat GA bagi mendalah ni... mesti korang excited nak kannn... kehkehkeh...