3D Puzzle - London Tower Bridge

Ni satu lagi koleksi 3D Puzzle yg aku ada... London Tower Bridge...

Ada 32 pieces yg perlu aku sambung2 dan cantum2 untuk jadi sebijik London Tower Bridge...

Mcm biasa... mmg dah disediakan cara2 nak buat... dah diberi tunjuk ajar... pandai2 la lps tu...

Dibekalkan dlm bentuk mcm ni... skeping gitew jer...

Pastu kena koyak2 dia... tak pelru gunting atau gam... juz koyak2 gitew jer...

Pastu kite buat la ikut langkah2 yg diberikan tu... die akan jadi bentuk2 kecik mcm ni... lps tu baru cantum2 bagi siap...

Bila dah siap ni lah dia hasilnya... serius puas hati bila tgk benda ni dah siap... lps tu boleh la display dlm umah atau opis...

Aku ambik masa 1 jam suku nak siapkan benda ni... itu pun sbb ade sikit2 gangguan dari Akiff... ada skali tu aku dah siapkan dah mendalah ni... tgk dok setting nak ambk gambar angle cun skit... tiba2 tangan Akiff laju jer sambar mendalah ni... tak sempat aku nak ambk balik die dah baling... hwaaaaa... terpisah 2 bridge aku ni... hahahhaa... nasib baik tak hancur... budak2 mmg mcm tu... bila dia rasa kita tak bagi perhatian kat dia mmg dia akan buat something yg nak tarik perhatian utk dia... Grrrr....