Tempah design watermark cantik, terbaek, murah

Wooo... dah lama teringin nak ada watermark... nak design sendiri tak pandai... nak tempah asyik dok bertangguh jer... tapi semalam ntah macam mana bila Lisa CikSepet tanya pasal macam mana nak guna watermark masukkan dalam gambar... terus aku tanya dia kat mana die dapat watermark tuuu... dah dapat detail terus aku add facebook Azhafizah Md Nor pastu inbox tanya dia... 

Dengan tak banyak songeh terus aku deal... dalam beberapa jam lepas beberapa pindaan dan setelah 2 3 kali tukar idea... akhirnya siap sudah watermark Blog Abah Careno macam dalam gambar kat bawah ni... Ngeeeee.... I loike....

Ni haaa watermark Blog Abah Careno... ade versi hitam dengan putih...

Memang memenuhi kriteria yang aku nak... aku memang nak watermark yang simple dan cantik... kalau letak kat tengah-tengah gambar sekalipun watermark tu tak mencacatkan gambar atau mengganggu gambar... 

Nahh... lepas ni semue gambar dalam blog aku ni akan ade watermark ni... Hoyeahhh... Kalau korang nak tempah watermark macam ni boleh roger Facebook Azhafizah Md Nor atau boleh ushar contoh yang die dah buat kat blog die... nak mintak die designkan blog korang bagi cun pun boleh... untuk watermark ni die caj RM20 jer... 

Okeh... nanti aku share macam mana cara mudah nak masukkan watermark ni kat dalam gambar hanya menggunakan applikasi android... takyah nak photoshop bagai... edit guna fon jer... nanti aku share pasal apps tu okehhh...

Labels: ,