Jamuan BBQ Raya 2014

Sejak dua menjak ni berat betul tangan aku ni nak menaip entry... tapi rasanya benda ni tak pelik kan sbb mana2 blogger pun ade jer musim malas dia... kannn... hehehhe... So, entry kali ni malas nak byk bebel... biar gambar berbicara...

Tapi sebelum tu aku nak bagi tau yg majlis BBQ raya ni kitorang buat pada raya ke 3 kat rumah mak sedara aku... Aku mcm biasa laaa... bertindak sbg perakam moment (fotografer)... Ok laaa... enjoice d picture...

Meriah

Anak buah aku... sorang tu tiba2 bertukar jd bob marley raya kali ni...

Rare giler tmpt BBQ... portable koooo...

Abah aku... dah knape lepak sengsorang tu...

Malam tu ade gak buat game suke2... music chair... Akiff menyebok kat tgh2...

Peserta sesat sorang... die sorang jer veteren...

Akiff menyebok...

Jualan lelong utk kutipan tabung MH17...

Persembahan unplug... tp sodihh sbb tak bunyi lagu.. mcm bunyi ketok tong jer... hahaha...
Akiff bagi sumbangan...


Cucu cicit tgh kusyuk layankan tokwan buat magik...

Tokwan buat magik merapu... gumpal2 sapu tangan utk kluar merpati... tapi kluar jari... hahahha

Magik kedua melibatkan cucu2... kagum kjap budak2... hahaha...

Ade jugak candy buffet...

Yg awek besar2 tu smua sepupu Akiff... bkn marka Akiff...

Aktiviti lain mlm tu adalah poco2... senaman di tengah malam... ekekeke...

Penutup majlis BBQ Raya malam tu diserikan dgn pertunjukan bunga api... meriah giler...



Labels: , , ,