Rezeki buat entry review sambil citer Cupcake War


Alhamdulillah... baru semalam aku review pasal Mini Cup Cake Super Duper Comel... Hari ni diorang offer aku 1 set Classic Cup Cake... dalam tu ade 6 biji... bukan yg mini punyer tau tp yg size standard tu... muahahaha... i loike... iloike...

Entry review yang aku buat tu bukan House Of Mini (HOM) mintak atau aku joint mana2 contest atau apa2... juz entry review yg biase aku buat... tak sangka plak review aku tu dihargai... aku kalau buat review memang takde nak cover2... kalau tekak aku cakap tak sedap memang terang2 aku cakap tak sedap... tp kalau sedap memang aku review sampai korang terliur... muahahaha...

Dulu aku pernah buat review pasal Lava Burger Bakar dan alhamdulillah dapat seketul burger tower 10 tingkat dari tokey burger tu... now rezeki dari HOM plak... toce toce... petang ni jugak aku g hambek... kehkehkeh...

Kalau nak tahu, aku mmg peminat tegar cup cake... atau lagi tepat bukan cup cake jer... segala jenis cake... wakaka... sebab tu tiap tiap malam pukul 10.10 malam aku mesti bukak Chanel 720 BestTV... aku suke layan Cup Cake War...

Rancangan realiti masakan... juz buat cup cake lepas tu juri yg kat atas ni akan komen dan bagi markah.... tp tiap episod ade tema yg perlu diorang ikut... memang best... 

Show ni mcm ni.... ada 4 pengusaha cup cake akan bertempur... setiap pusingan akan ada sorang yang tersingkir... last2 kat pusingan 3 atau pusingan akhir tinggal 2 pengusaha cup cake jer yg tinggal dan diorang kena siapkan 1000 biji cup cake dalam masa 2 jam untuk dipersembahkan pada acara2 tertentu... bayangkan 1000 cup cake dalam masa 2 jam... kelam kabut jadinya... mcm2 hal jadi... dan paling aku suke bile diorang kena persembahkan cupcake tu dalam cara yg paling kreatif mengikut tema... contoh korang boleh google sendiri yer... hehehe...
Kalau takde astro korang boleh try search kat youtube...

Hmmm... entry ni dah caca merba dah ni... nak citer pasal hadiah dari HOM tp last2 citer game show plak... wakaka... ahhh gasak laa....


Labels: