Mini Cup Cake Super Duper Comel

Semalam bawak Akiff dengan Miss Permaisuri jenjalan kat The Mines... port feveret kami sbb situ tak rmai org... jln tak jem nak ke sana dan tak jauh dari rumah... 


Masa jenjalan tu nmpak kedai cup cake... House Of Mini (HOM)... aku tengok die punyer cup cake super duper comel... kecik2 jer... harge sebijik singgit... sekotak nam inggit ada nam bijik...

Aku suruh Akiff pilih... tapi mcm biasa kalau bagi Akiff pilih memang dia rambang mata... hmmmmmmmmmmmmmmmmm... itu jer yg Akiff sebut smbil mata dok melilau nak pilih...  hahahhaa... last2 aku jer yg pilih...

Aku ambik sekotak... lps beli kitorang lepak chicken rice shop... sementara nak tunggu menu smpai kami rembat mini cup cake ni... skali masuk mulut jer... tak boleh nak share... sejemput sangat...

Habis mkn chicken rice shop terus kitorang pegi balik kat kedai cup cake tadi... tapow lagi 12 ketul nak bawak balik rumah... kehkehkeh...

So, faham2 jer la sedap ke idoook...

Selain mini cup cake... ade jugak mini donat... bagi aku yg donat tu so so jer... aku lagi suke mini cup cake... harge mini donut dgn mini cup cake same jer... seketul singgit...


Yang nak try mini cup cake ni... boleh cari kat The Mines... depan Shushi King... mengadap sungai... atau nak try contact boleh ambk info kat bawah ni... like fb diorang jugak... atau boleh try tanyer kot ade outlet lain... 



Labels: