T-shirt I ♥ Blogging untuk dijual

(Entry Melekat)

Entry terbaru selepas entry ini... TQ

Hah... ingt lagi tak ari tu aku cakap nnti aku akan bukak utk tempahan baju I ♥ Blogging ni... tp sampai ke sudah tak jugak aku bukak tempahan tu... wakaka...

Sorry2... aku dah tua... asyik lupe jer... dulu menu feveret aku semut cicah budu... gini la jadinya...

Ok2... Since dah ade beberapa orang dok tanyer nak baju ni... so, now aku open utk korang yg berminat nak dapatkan baju ni...

Harga bagi sehelai baju adalah RM28.00... penghantaran adalah percuma... 

Tinggalkan komen tempahan korang kat bawah ni... nak baju saiz ape... bagi tau skali... ade S, M, L, XL jer... yg t-shirt aku pakai kat atas tu saiz M...

Alamat dengan duit tak perlu lagi... aku juz nak dapatkan bilangan jer dulu...


 Tempahan aku buka sehingga 1 Julai ni jer... bergantung kpd permintaan... tolong war war kan kat blog korang jugak ehhh... hehehe.. TQ

Published with Blogger-droid v2.0.10

Labels: ,