Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Sekadar Coretan

:: Sekadar Coretan ::

Blog seterusnya adalah blog Sekadar Coretan... gua baru jer nak berkenalan dengan blog ni... baru jer follow... nak kena study dulu... nak kena selak sana sini dulu... hmmm... sbb tu setiap review blog yg gua buat makan masa... huhuhu... gua taknak review main2 jer... ecehhh... macam serius sgt lak kan... hahaha...

Okeh... Pertama kali bukak semestinya header yang pertama gua tengok... header blog ni bagi gua dah ok tapi mata gua ni tetap rasa macam ada sesuatu yang membuatkan header ni jadi tak lawa... tenung punya tenung akhirnya gua perasan die punyer background macam ampeh... ntah hape2 letak background pemandangan yang ade burung bangau tengah terbang tu... lepas tu pemandangan tu dilapis pulak dengan background putih... background pertama yg gambar pemandangan tu secara keseluruhannya mencacatkan penglihatan gua terhadap blog ni... kalau dibuang terus dan jadikan keseluruhan background hanya putih suci rasanya much better... kalau tak nak putih pun try cari background yg corak simple... takyah nak cari yg ade gambar mcm tu...

Kite tgk side bar die pulak k... ayoyo... apehal iklan nuffnang ade kat tengah2 tu... ce ubah letak bawah skali... semak la letak kat tengah tu... yang photostream tu perlu ke letak kat side bar... kalau perlu pun cube cari idea yang lebih menarik nak letak kat situ... kalau letak macam tu jer dengan gambar bunge sekuntum tu rasanya tak menarik orang nak klik pun... tak pun gambar photosteam tu buat bagi macam slide show... lebih menarik perhatian orang nak klik.. hmmm... bloslist kat side bar takde ehhh?? Letak la at least 1 bloglist kat side bar tu... huhuhuhu...

Haaa... 1 benda lagi... daun2 yg dok terbang kat side bar tu buang jer la... tak nampak apa2 kesinambungan dengan apa2 pun... nak kate ade kaitan dgn header pun tak... background pun tak... menyemak jer...

Ushar punyer ushar... ehhh... rupenyer blog ni dah start tahun 2008 lagi... otai rupenyer tapi blog tak macam otai pun... huhuhu... follower tak smpai 1000 pun lagi... haaa... 1 lagi pasal "Siapa Suka Jd Member Aku?" yang kat side bar tu... tak nampak brape bilangan followers... dah la background tu putih... font pun colur putih gak... ce try tukar colur lain... font blog pun kurang menarik... try cari font yg lebih kreatif tp simple dan mudah dibaca...

Intisari rancangan dalam blog adalah berkisar hal pemilik blog... rasanya kandungan blog ok jer... takda masalah sangat... cuma kena rajin update entry lagi okeh... hehehe...

ok lah... banyak sangat lak gua nak komen... wakaka... ni pendapat gua jer k... kawan2 jom la singgah blog sahabat kite ni... keep in touch k... choww...



Iklan perfume ni adalah berbayar dan anda semua wajib klik sini...

Labels: ,