Segmen : Tolong kutuk kow2 blog Miz Ruha

:: Miz Ruha ::

1st time bukak blog ni terus rasa macam masuk ke dalam blog yang muslimah gitu...
dengan background colur hijau dan ade cartun wanita muslimah bertudung labuh dan jugak tulisan Miz Ruha yang ala-ala khat... serius gua cakap, ni antara header yang gua suka... simple dan cantik... katun tu pun comel sangat...

Disebabkan gua pun baru mengenali blog ni... jadi gua cuba explore entry2 dia terdahulu... pertama skali gua nampak banyak segmen yang di joint... dan entry2 yang diutarakan lebih kepada info2 berguna dan nasihat serta panduan...

Blog Miz Ruha ni dah masuk tahun ke 4 tapi followers dia belum capai 1000 orang pun lagi... Blog ni jugak antara blog yang sentiasa activ dan sentiasa ada entry2 terbaru...

Gua cuba cari kat mana point untuk gua kutuk blog ni... dan point yang gua jumpa ada kat side bar blog ni... kat side bar gua ade nampak Post Terkini dan jugak Archive yang gua rasa ia adalah benda yang sama.. so, buang la satu... tak perlu nak menyemak Post Terkini kat side bar tu... Archive tu pun dah cukup... satu perkara lagi... apa hal dengan "Mereka Buat Aku Tersenyum" dan "Pengomen Tegar" kat side bar tu... gua rasa Miz Ruha dah tertukar tittle tu... Sepatutnya Pengomen Tegar tu adalah "Mereka Buat Aku tersenyum" dan begitu jugak sebaliknya... terbalik suda.... Lagi satu pasal Tabung Ruha dan Tabung Cinta tu... kalau boleh letak kat bawah laa... menggangu penglihatan kat atas tu... header dh cantik tapi ade lak iklan kat situ...

Hmmm... itu jer yang boleh gua katakan... kepada kengkawan boleh la cuba2 jengok rumah sahabat kite ni...

(Auto Publish)

Perfume untuk lelaki yang aktif dengan kegiatan lasak pun ada disini... boleh dapatkan info dengan klik sini...

Labels: ,