Segmen : Tolong kutuk kow2 blog The King, The Queen & The Lil' Prince Journey's

Umangaiii... panjang betul nama blog ni... sampai tajuk entry gua ni pun berjela jadinya... bile bukak jer blog ni, gua tertunggu2 sampai header habis loading... tungu punya tungu tak gerak2 jugak... ehh... takkan header macam ni jer kowt...
:: The King, The Queen & The Lil' Prince Journey's ::

simple giler... ade tulisan yang konon kreatif tu jer... tulisan besar kecik... huhuhu... tukar la header yang cun skit... dah la background pun tak santek... colur yang kusam... corak macam kain langsir orang dulu2... yang jual kat Kamdar 2 meter singgit... kahkahkah... 

haa... pasal tajuk blog... dah kena tukar kowt... kan dah ade princess... kang kecik ati si princess... tukar la jadi "The King, The Queen & The Lil' Prince's n Princess Journey's"... hamek ko... tapi bab tajuk blog ni terpulang la kan... gua tak kisah sangat pun asalkan ia membawa maksud dan erti tersendiri untuk pemilik blog... so, takda hal sangat dengan tajuk tu... letak la nak letak panjang mane pun...

Hmmm... Susun atur dalam blog ni pun tak menarik... ntah hape2... kiri kanan entry die sumbat benda... sempit jer rasenyer... kat side bar tu punyer la banyak bloglist... ade 6 katigori bloglist... hohoho... Bloglist ramadhan pun ada walaupun dah lama habis ramadhan... blog gua tersenarai dalam bloglist ramadhan ni... kalau nak remove bloglist ni pastikan blog gua pindah masuk dalam katigori lain okeh... ekekeke... Satu hal lagi, dia punya label tu serabut jer nampak, banyak sangat...

Gua rasa blog ni agak senior jugak sebab dilahirkan tahun 2009 lagi, tapi followers tak sampai 1000 pun lagi... nak kate tak actif tak jugak sebab banyak jer entry die...

Satu yang menarik tentang blog ni iaitu isi kandungan entry... gua suke blog yang citer ape yang die lalui, rasa, baca, nampak, makan dan apa saja... smua pasal pemilik blog diciter kat sini... isu2 semasa pun ada dikupas sendiri oleh pemilik blog... info2 berguna pun ade di'sharing' skali...

Nak kenal lebih lanjut dengan pemilik blog ni... jom terjah die ramai2...

p/s: untuk makluman, segmen ni dah ditutup penyertaan... yang dah mendaftar untuk dikutuk harap bersabar yaa... yang dah kena kutuk tu gua mintak mahap la yer... gua tau gua tak layak sebenarnya nak kutuk atau nak review blog korunk.. sape sangat la gua ni... tapi ni segmen untuk suka2 jer... selain dapat gua kenalkan member2 kat member2 lain, gua jugak dapat belajar dari blog korunk semue gak...


Dapatkan info tentang perfume di sini...

Labels: ,