Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Ingat SM.. ingat merepekgila.blogspot

Blogger seterusnya yang menyerah diri kat gua adalah blog budak skolah ni... meh kat abang meh...

:: Ingat SM.. ingat merepekgila.blogspot ::

Pertama skali bile bukak blog ni terus nampak header katun muslimah makan tembikai ni... gua suke header ni... cuma gua tertanya2 "Ingat SM" tu apa? Hmmmm... kalau tajuk blog ni tukar jadi "merepek Gila" pun dah sangat cun dah adik oiii... header tu dah ok dah... nampak memeng merepek pun...

Blog ni tak banyak colur sangat... sepatutnya blog budak2 skolah kena la letak colurful skit... takyah nak makcik2 pakcik2 sangat... tunjuk skit ko tu mude lagi...

Yang kat side bar tu knape letak 2 bloglist yang same tajuk...blog list mereka terbaek  ade 2 lorr... apesal nak asingkan... combine skali jer la... kalau nak asingkan pun letak la tajuk lain2... kompius abang okeh...

Lepas gua meninjau2 blog budak ni... gua dapati blog ni masih muda remaja sangat... start Mac 2012 dan baru ada 39 entry... tapi followers dah 1458 orang... mak aiii... melampau giler... ramai pulak followers ko ni dek oii... tapi yang bestnyer penulisan adik ni sangat la sempoi... gua suke cara penulisan lu... tapi jangan exam tulis macam suda... hancusss... oh yaa... walaupun entry die tak banyak mane pun tapi ada sesuatu yang menarik perhatian gua... kalau korunk nak blajar buat doodle boleh godek2 dalam blog merepekgila ni... ada software khas dan die ade ajar cara buat doodle skali... hohoho... gua dah pun donlot software tu... hehehe...

Hmmm... tak banyak point la nak kutuk blog budak ni... blog die simple dan tak serabut... iklan pun tak bersepah2... oh yaa... ade 1 gua nak tegur... pasal entry yang ter'publish' disetiap page... kalau boleh letak la  3 4 entry dalam 1 page... takde la asyik nak kena klik 'older post' lepas baca 1 entry... 

Hmmm... itu jer kot pasal blog merepekgila ni... salam perkenalan untuk adik ni... korunk try la jengah blog die k...


Nak hadiahkan cikgu dengan perfume boleh try cari sini... mampu milik punya...




Labels: ,