Segmen : Tolong kutuk kow2 blog All About Love

:: All About Love ::

Okeh... ni 1st blog yang gua nak review...
Pertama skali bile bukak blog ni terus nampak keceriaan die... ibarat masuk skolah tadika... ade katun2 bagai... pilihan colur sangat menyejukkan mata... tak sakit mata... takda colur2 yang garang atau yang suram... header bagi gua so so jer... sebab jenis gua tak minat katun2 sangat... so, header tu tak menambat mata gua pun...

Dari segi font yang digunakan sangat simple... senang nak baca entry2 yg ade... tapi dari segi kreativiti macam kureng skit...

Blog ni dah capai 500 followers... ramai tuuu... pemilik blog ni jugak jenis yang rajin blogwalking dan mengomen... ade jer terjumpe komen2 die kat blog2 lain... bagus2... teruskan... gua nak chek pageview blog ni, ramai ke tak yg baca tapi takde pulak die letak...

Dari segi layout blog agak serabut kat side bar... banyak sangat benda nak sumbat kat tepi tu... kalau dapat kurangkan sikit semak kat tepi tu lagi bagus... iklan tu banyak sangat kat side bar... cube susun kat bawah jugak... ni semue nak letak kat tapi...

Apa yang gua nampak, entry2 dalam blog ni banyak menyelitkan rencana2 atau maklumat2 menarik yang dicari dalam tenet... kira ok la tu... cerita personal life pun ade gak... dan pemilik blog jugak rajin joint segmen dan contest... sejak tahun 2010 blog ni wujud, makin hari makin banyak entry yang muncul dan nampak sangat semangat blogger ni makin hari makin tinggi... bagus2... teruskan dengan semangat yang ada...




Nak tahu perfume mana yang sesuai dengan korunk? Ce try klik...